El Consell de Govern aprova la plantilla per al curs acadèmic 2012/2013

Els membres del Consell de Govern han aprovat la plantilla per al curs acadèmic 2012/2013, així com la promoció del personal docent i investigador. En aquest segon cas, la vicerectora d’Ordenació Acadèmica i Professorat Maria Vicenta Mestre, ha proposat que, donada la situació per la qual s’està travessant que impossibilita tant pressupostàriament com legalment l’augment de la plantilla, s’actue prioritàriament sobre “la figura dels col·lectius més febles”. En aquest sentit ha indicat que les actuacions se centrarien en consolidar la figura de l’ajudant doctor fent que els ajudants que complisquen els requisits puguen promocionar, així com estabilitzar en altres figures de professorat als ajudants doctors acreditats. En el cas de l’aprovació de la plantilla de professorat per al pròxim curs acadèmic Maria Vicenta Mestre ha indicat que s’ha fet una redistribució de les places de cada departament i centre per tal de cobrir les necessitats més urgents. Mestre ha apuntat que “s’ha reequilibrat la plantilla de la Universitat per a atendre les necessitats estructurals dels diferents departaments. Aquesta situació es revisarà a finals de maig per a veure si cal fer alguna variació al respecte”.

Durant el debat d’aquests dos punts tant el rector Esteban Morcillo com la vicerectora han tingut unes paraules de reconeixement per als professors que estan aportant els seus coneixements professionals a la institució.

A més, Esteban Morcillo ha recordat que la Universitat està esperant un “dictamen, encara que no vinculant, de la CRUE que siga un marc de referència per a les universitats”. El rector s’ha referit també a la situació que s’està vivint en aquest moment “estem a l’espera que s’aproven els pressupostos de l’Estat (divendres previsiblement) i que aquests es traslladen a les comunitats autònomes. No sabem si la pròxima iniciativa pressupostària ens podrà afectar, esperem que no.

Aquesta entrada s'ha publicat dins de General i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.